Tuesday, January 15, 2008

PÄÄTÖS


Chakra Cat
Originally uploaded by NiinaC.
Kaikista tärkeintä minulle juuri nyt on pysyä omalla tielläni.

Kysyin mieheltäni olenko ihan sekaisin tehdessäni tämän päätöksen, sillä maallisella tasolla siinä ei ole juuri järkeä, MUTTA Henkisellä tasolla se on Enkelien ohjaama juuri oikea ratkaisu elämälleni.
"Sinun tulee elää päätöksiesi kanssa." Ja hän oli aivan oikeassa, siltikään se ei tarkoita että eläisin kärsien päätökseni kanssa... Se ei ENÄÄ kuulu tyyliini!
Oli päätös mikä tahansa elän sen kanssa ja olen ILOINEN!

Turha muistella menneitä, turha uppoutua toisten tunteisiin.
Kaikki mikä tapahtuu on tarkoituskin tapahtua.

Ennen joulu kävin työterveyslääkärillä joka yritti tuputtaa minulle lääkkeitä "keskivaikeaan" masennukseen. Täytyi melkein taistella sanoin häntä vastaan, tämä oli 3 kerta viimeisin vuoden aikana kun minulle oltiin tuputtamassa lääkkeitä.
Kuten aikaisemmin sanoin ajattelen asiaa, vaikka minulla ei ollut aikoimustaakaan pistää mitään suuhuni.

Mutta aloin silloin miettiä mikä minun oikeasti on.
Ja tasan viikko sen jälkeen masennukseni oli poissa, ja vain siksi että tein erittäin suuren/pienen päätöksen, päätin olla.... ILOINEN.

Niin yksin kertaista se oli.

Siitä lähtien minulle kelpasivat vain vastauksiksi ne teot sanat jotka tekivät minut iloiseksi.

Ja juuri siksi seison tämän seuraavan päätöksen päällä.

TASAPAINO elämässä on niin tärkeää että kun unohdamme sen on jäljellä vain negatiiviset asiat jotka ottavat vallan. Ja SE ei tule enää tapahtumaan minulle!

Hyvät Ystäväni,
Minä arvostan ja rakastan teidän kaikkia hyviä puolianne!
Ne tekevät teistä sen ystävän joka on oikea juuri minulle.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails